tisdag 6 januari 2009

God fortsättning

God fortsättning önskar jag er alla där ute!
Hoppas att ni har haft sköna lediga dagar tillsammans med nära och kära. För många börjar allvaret på riktigt i morgon då det är åter till jobbet för många. Själv har jag varit inne och fuskat några dagar i mellanåt, kan vara rätt skönt efter allt ätandes och soffsittande.



Jag vill även passa på att rikta ett stort tack till alla gulliga människor som fortsätter titta in här trots de långa hoppen mellan inläggen. Just nu har jag inte mycket att visa ifrån huset, vi bygger trappa och sätter panel på väggar i hallen, målar lister och får plåt på tornet m.m.m... mycket pill på olika håll men inget som är så spännande att visa direkt...
Dessutom vet ni som gått i väntans tider att huvudet liksom är fullt med en massa annat. Nu är det mindre än halva tiden kvar och jag har blivit en liten tjockis och det sparkar för fullt där inne, härlig upplevelse! Ni får njuta av lite härliga vårlika bilder till vi hörs igen, de är tro det eller ej ifrån vår bloggresa i höstas. Ha det toppen tills nästa gång!

11 kommentarer:

angelhairs.blogspot.com sa...

Å vad man längtar efter sol och värme när man ser dina sommarbilder..fint!!

Titta gärna in och tyck till på min blogg Angelhair

Kram Jeanette Ström

Nina sa...

Så härligt att du verkar må bra !!! Tänker på dig emellan varven ...

Kram/N

Unknown sa...

Så roligt att läsa att allting är bra med dig och lilla magen.
Klart att dina tankar finns på annat håll.

Skall bli roligt att se när era projekt blir klara i huset.

Tills vi antingen ses eller hörs
Sköt om dig och jag håller mina tummar för dig och beben.

Kramisar Jeanette

Marie sa...

Hej Cicci!

Vad härligt att du och lilla bebisen mår bra. Förstår absolut om dina tankar är fokuserade på annat än inredning, mysigt!!!!

Kram Marie

Lo sa...

Hej, Jag gillar din hallmöbel. Var har du fått tag på den??
Va härligt att vara "i väntans tider". Det var ett tag sen för mig. Jag var 23 när jag fick min första nu är han snart 20 år!! Tiden går så fort.
Må så gott!
Lo

Hanna sa...

Tack för titten, jätte fin blogg!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Nina sa...

Det finns tidningar så det räcker !!! Men börjar dem tryta lägger jag undan en .
Sköt om dig !

kram/N

Lisa Andersson sa...

Vilken inspirerande blogg du har, tack :) För mig som bygger hus är det perfa!!

Nina sa...

jag har öppet på lördag ! Välkommen då !!!

kram/N

Majas mammelucker sa...

Hej vännen..vad bra att du och lilla magen mår bra...klart att det är mycket nu när det snart är dax...fina bilder du visar ..spännande att se huset klart....Sköt om dig !!
Hade gott!
Kram Maria

Essay_Writer sa...

cool

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket