onsdag 31 oktober 2007

Veckorna går fort


Hej och hå veckorna går fort och idag vid lunch började några dagars välbehövlig ledighet. Idag har jag bara pysslat vilket jag aldrig hinner göra annars , jättekul! resten av dagarna skall användas till att bygga, imorgon ska vi starta på övervåningen! Ska bli så skönt när vi så småningom får ett sovrum, som det är nu sover vi i vardagsrummet och det är saker överallt! Men med tanke på att vi bodde på 24 kvm under nästan två års tid så är det ju lyx nu men man är sugen på att ta fram alla saker man har. Helgens tjejfest var supermysig , kul att träffa alla som bor utspridda runt om , en stor kram till er! Visar lite exempel ifrån festdukningen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Gud vad fint du gjort! Skit att jag missade detta!! Hoppas att jag får komma en annan gång. Kram Sara

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket