fredag 27 juni 2008

Lilla jag tittar in


Hej på er igen!


Vill börja med att sända en storm kram till alla er som skrivit så fina rader i det förra inlägget, ni ska veta att det värmer väldigt mycket att veta att ni tänker på mig. Det finns inte så mycket att säga men att man säger något är det viktigaste. Jag smyger runt hos er andra och kikar och förundras ständigt över hur duktiga och kreativa ni är! Själv har jag ingen ork till något så jag nöjer mig med något enstaka inlägg och tillåter mig att kika in till er utan att kanske lämna någon kommentar men det får ni stå ut med, jag återkommer så fort jag känner mig piggare!

När jag satt och surfade runt lite hamnade jag på en underbar sida med en butik som heter Madame Petite kommer ni ihåg tjejen som hade bloggen Vanilla dreams and humblebeens? Hon har nu öppnat en sagolik butik och nätshopp, ni bara måste kika in därhttp://www.madamepetite.se/ hon säljer även vissa produkter av Dorhe, En doft av Danmark. Jag satt bara och gapade över allt fint och önskade att jag bode närmare den stora staden men det kanske är bra för plånboken!

Ha det nu så gott där ute så hörs vi snart igen!

/Cicci

7 kommentarer:

Nina sa...

det var mig en underbar liten mysig butik - tur att den inte är i närheten som du påpekar ....

kram

Unknown sa...

Skönt att det börjar kännas lite bättre, ta allt i den takt du vill och orkar! KRAM på dig!
/ Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

MormorRuthsAnn sa...

Hej där!
Vill verkligen beklaga din stora sorg....hjärteslitande och så hemskt! Förstår att det var ett litet tag sedan det tragiska hände så du kanske känner att livet åter börja komma tillbaka till dig, ta vara på dig!

Och givetvis tack för tipset!

Kram Ann

Unknown sa...

Åh, så bra att du tipsade om den butiken! Ta det nu lungt vännen så ska du se att orken snart kommer tillbax! Ha en fin helg! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka mysiga butikstips!!!

Hoppas att allt är gott med dig och att dagarna är ljusa! Stor kram!

Goa sa...

Hej kära Ciccin min.
Åh, så ledsen jag blev nu närjag äntligen tittade in hit. Så hemskt! Jag skickar alla mina varmaste tankar till dig i denna stora sorg.

Må det goda passa dig och ge dig styrka.

Min varmaste hjärtekram är din...

Fredrika sa...

Hejsan, Viket underbart hus ni ser ut att ha. Är det klart ännu ,eller en ritning? Vore kul att se riktiga bilder? Madame petite verkar vara en fantastisk butik. Ska dit i eftermiddag och kolla läget!
/Fredrika

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket