måndag 4 augusti 2008

Är det höst???







IHHH vilket väder!!! Började jobba idag och höll på att spolas bort på vägen hem, full storm och omkull blåsta träd, har svårt att tro att jag för någon dag sedan låg och sprattlade i böljan blå i fullt solsken....



Ja semestern gick fort och lite jobbångest har jag allt men men sommaren har trots allt gett många härliga minnen av sol, bad, grillning, loppisar, konserter och en kortis semester till skagen så jag är supernöjd!



Några av mina loppisfynd ifrån förra inlägget har nu målats om och infunnit sin plats dock har jag inte hunnit fixa riktigt klart än men jag ville så gärna visa er. Avlastningsbordet är ursprungligen ett brunt bord ifrån Ikea och hyllan över är den furuhylla ni ser längst ner i bild i förra inlägget, tänk vad lite färg kan göra!



Håll nu i hatten tills nästa gång!



/Cicci

12 kommentarer:

Unknown sa...

Åh jösses så vackra bilder! Ditt hem är ju så himmelsk! Gillar verkligen stora zinkbaljor, vackra krockar och ja det ser så fint ut!! Ha det gott i blåsen vännen! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Solsjö - Under en vind sa...

Ååå vad fint, som hämtat ur en bok!!

Det låter som om du har haft en härlig sommar! Stor kram!

Betty sa...

Ville bara säga att du är varmt välkommen tillbaka igen när du har vägarna förbi.
Kramar från Betty o Nicklas ( som hälsar så gott) !

Unknown sa...

Hjälp va jag har missat massor här!! Guuud va fint du har fått det flitiga lilla du!!...=) Sååå vackert! Grattis vännen...Ja visst kan man handla i hjäl sig på Grönbergs ti-hi..men det är rätt dyrt!! Önskar dig en underbar dag! och du...har du tröttnat på ditt linne än hi-hi..kramis

hagagården sa...

hej
va roligt att du tyckte om väskan,
ja jag håller med dig,väskan från jeanne d arc är alldeles för dyra.
ha det gott så kanske vi hörs igen via bloggen,är in till dig lite då o då o kollar.
ninni

In my house sa...

Hej tjejen.... Det va längesen =)

Vilka fina bilder du visar, fint ni har de! och tack för din snälla kommentar,,, jag håller med dig helt och fullt med att man har mer energi när man jobbar!!!! Jag går ju hemma, men mer energi hade ja när man jobbade!!! *konstigt* men så ä de.....

- Ja,,, visst är låten helt otroligt bra,,,, gås-hud blir det gott om på mig oxå,,tänk vad en låt kan påverka än!!!!! ja, vet ej om hon har gett ut den,,, kanske på någon idol skiva.....

Idag har vi vatt på IKEA,,, de ä alltid lika kul, och speciellt när man hittar de som står på lappen =) =)


Ha de gottit kramar j

LoppandenLjuva sa...

Tack för din goa och varma kommentar !
Vilka fina bilder du visar ! Du har verkligen känsla för att få till det vackert . Vilken möbel och vilka saker , underbart !
Hoppas din sommar har varit fin trots allt ! Jag fattar inte att det tar på en så mycket , att saknaden kommer på en i allt man gör . Jag var med under själva dödsögonblicket och det är det enda jag ser när jag somnar , när jag vaknar , näe fy fabian , de e jättejobbigt just nu i alla fall .
Många kramar /Lotta

Nina sa...

på tisdag ska jag jobba !! kram/nina

Marie sa...

Så underbart fint Cicci! Vad du är duktig! Ser ut som i en inredningstidning! Måste kika en gång till!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Inspiration i vitt sa...

Hej, vad du har gjort fint.
Hyllan blev så fin med vackra saker i och bordet från IKEA blev såå vackert.

Ja den vita färgen gör underverk.
Kram/Ingela b.

Millas hem sa...

Massor av fina bilder...och vilka fynd nedan, säger bara wow!!

Kram Camilla

Unknown sa...

Hej gumman,

Blir så glad att läsa att du haft en skön sommar.
Den är du verkligen värd!
Gläds med dig åt allt du varit med om.
Fina loppis fynd du har gjort!
Ditt hem börjar väl snart bli precis så som du drömt om.
Härligt!

Vi hörs snart igen
Kramisar Jeanette

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket