lördag 18 oktober 2008

Att blogga eller inte och ett avslöjande


Hej på er i höstmyset


Nu är det mindre än en vecka kvar tills bloggträffen, ska bli så roligt att träffa alla gamla och nya bekantskaper igen! Hoppas att vädergubbarna är på vår sida och att vi kan göra många fina fynd!

Nu ska den största anledningen till min frånvaro på bloggen avslöjas.... Om allt går vägen så ska familjen utökas med en liten bebis i slutet på april! Vi är otroligt glada och omtumlade många häftiga känslor och mycket nytt eftersom det är första barnet. Vi mår toppen förutom att jag är trött ,så jag kommer defenitivt somna först nästa helg. Orken räcker inte till för att blogga allra minst sköta min egen blogg och att lämna kommentarer hos er andra så jag smyger runt hos er utan att lämna några avtryck ett tag och kommer vara mycket sparsam med egna inlägg. Bloggen har gett overhört mycket i form av nya bekantskaper och tips och idéer men samtidigit kräver den mycket tid för att underhålla och svara på inlägg. Just nu är det så många andra tankar... Så vi får se hur det blir framöver , fram tills vi hörs igen stora kramar till Er alla!

6 kommentarer:

Vintage sa...

Ett stort Grattis! Själv blir jag mormor i April...Vi ses på bloggträffen Kram Susanne

Hem och Lycka sa...

Men duu, vad roligt, stort GRATTIS!! kram!

Lina sa...

Åh så roligt! Stt stort Grattis!!! Ha det så trevligt på bloggträffen!!

Unknown sa...

Super Grattis! Så skoj!!! Hoppas också att du får det roligt på bloggträffen! Jag vill också passa på och säga att jag så gott som bytt blogg adress till;
http://romantiskahem.blogspot.com/
Kram Petra E Romantiska Hem

Nina sa...

hoppas ni hade en underbar helg !!! med massa inspiration
kram/Nina

Essay_Writer sa...

to blog! :)

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket