lördag 4 oktober 2008

Ett livstecken




Hej på er där ute!




Äntligen kommer ett livstecken ifrån mig! Det är så mycket just nu, är själv på jobbet fram tills december då min nya kollega kommer så det är rätt tufft och då finns det ingen energi kvar när jag kommer hem. Försöker kika in till er andra men jag kommer inte vara så flitig med egna inlägg på ett tag har liksom inte den rätta inspirationen.


Kul att se att så många dyker upp på vår bloggträff ska bli så härligt att träffa er andra!


I helgen fyller sambon år så ikväll blir det restaurang besök samt att huset är fyllt av hjälpsamma människor som tapetserar m.m.


Ha en fortsatt toppenkväll!


6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Helt rätt - sätt folk i arbete och kila iväg på restaurang. Man måste ju vara en bra arbetsledare.

Kram Maud

Nygammalt sa...

Sambo? ;)
Kram Nicke Nyfiken.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina bilder!!!

Känner igen det där med tidsbristen för bloggen...har det också så nu...

Hoppas att det blev en mysig födelsedagsmiddag!

Ville så gärna komma på bloggträffen för att träffa alla, men denna gång får vi det inte att klaffa....är säker på att tillfällena blir flera....

Ha det gott, kramar!

Gnäggis sa...

Tjena din gamla gnet! Låter som du har en bra helg. Fina grejer du fixat=) Vi har haft en go helg i stugan å gjort iordning kökssoffan! Den blev jättefin! Kram å hälsa GRATTIS!!!

Annika Christensen sa...

Här fanns det en till fin blogg.
Skall titta runt lite.
annika

My White Cottage sa...

Hallå där!

Har också känt att tiden inte riktigt räcker till för bloggning i den utsträckning man skulle vilja! Inspirationen har det också varit lite si så där med... Men det kommer väl vad det lider!

Hoppas ni får det toppenbra på bloggträffen! Tyvärr kunde jag inte hänga med det här gången... Grabbarna börjar sitt höstlov och vi åker till Vemdalen! Men jag hoppas det blir fler tillfällen!

Ta hand om dig!
Kramar från Jenny

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket