torsdag 27 juni 2013

Tiden går

Oj Oj vad tiden har gått sedan jag sist gjorde ett inlägg! Jag får skylla på att det har hänt så mycket i mitt liv både roliga och mindre roliga saker. Våren har varit minst sagt intensiv sedan jag började som säljare hos Pomp de Lux. det har varit en jättekul tid med massor av roliga möten. Sen blev tyvärr min vanliga arbetsplats nedlagd så jag tvingades söka nytt jobb och hade tur som fick det men det tar tid att vänja sig vid allt nytt. Nu ska jag snart ge mig ut och försöka fynda bland alla rea men först vill jag passa på och önska er alla en underbra sommar. Bilden nedan är när jag skulle försöka föreviga Nora Och Elise i några av Pomp de luxs underbara kreationer, psst du har väl  inte missat att det just nu är 50% rea i webbshopen!

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket