tisdag 12 februari 2013

Glada Nyheter

Hej igen alla där ute!
Ber om ursäkt för det långa uppehållet men det är fullt upp. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade jag goda nyheter att berätta och det är det som upptagit min tid. Jag är ju överförtjust i underbara Pomp de Luxs kläder som jag skrivit om många gånger och från och med i mars ska jag börja sälja för dom!!! Jag är så glad, det ska bli jätteroligt,så nu är det full fart med att starta eget , sprida att man finns till allt och alla m.m. Men sån är jag jag älskar när det händer mycket på en gång!
Den 28/2 släpper vi den nya vår och sommarkollektionen och det är så mycket fint kan jag lova! I år går färgskalan för flickor i rosa, peach, blått, gult och grönt med alla dessa underbara klänningar, byxor och tunikor. För killarna är det camel, marinblått, grått och vitt uppblandat med lite turkost. Det som är så toppen är att det finns oändliga kombinationsmöjligheter!
www.pompdelux.se hittar du din närmaste säljare, de flesta utav oss håller Öpnna Hus där du kan komma till angiven lokal och titta, handla. Är du mer sugen på att bjuda hem dina vänner och ha en egen visning så går det toppen också. Är du som läsare sugen på detta och bor runt Lidköping, Skara, Skövde, Trollhättan med omnejd är det bara att maila mig på cka@pompdelux.se.

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket