lördag 26 januari 2013

Sjuktider

Host host, här kommer en rapport från sjukstugan, vi har varvat magsjuka, feber, dunderförkylning i över en vecka nu och vi är fortfarande inte bra, lillan har dessutom lyckats få tillbaka magsjukan en gång till.... Därför duggar inte inläggen tätt direkt. I går fick jag ett jätteroligt besked som jag skriver mer om en annan dag .
Jag får en hel del frågor om vårt hus, det var så bloggen Ut i vår hage föddes, en möjlighet att visa för nära och kära hur vårt husbygge sakta växte fram. Första spadtaget togs för hjälp sex år sedan , tiden går ruskigt fort när man får barn... Huset är ritat av mig och jag hade länge drömt om ett hus i sekelskiftsstil med torn. Vi har med STOR hjälp av våra föräldrar byggt det helt själva från grunden men sedan barnen kommit har det liksom stått stil, varken tid, pengar eller lusten har funnits. Det som återstår utvändigt är en glasveranda, ordentliga entreer samt snickarglädje uppe vid gavlarna, det får bli en bild ifrån utsidan idag och en annan dag får ni följa med på en invändig resa .9

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket