onsdag 2 januari 2013

Vårvindar

Vilken fantastisk dag! Solen har lyst och det har nästan kännts som det varit vår i luften, helt galet!

Jag har varit inne i stan för att försöka fynda mig lite byxor på rean men fy vad jobbigt, det är inte, inte, inte skoj att försöka klämma ner en degig efter två barnsmage i byxor. Hu vad jag saknar gravid byxorna! Aldrig behöver du frysa om magen och tänka på att det glipar mellan tröja och byxa och att du visar den bleka rumpa för halva Sverige. Som vanligt slutade det med att jag fyndade till barnen istället , vilket jag visar en annan dag. Något som dock höjde mitt humör avsevärt var att jag insåg att Kappahls Newbie serie nu lanseras i större storlekar, jippie! Dessa underbara kläder i mjuka härliga tyger och färger har funnits i några år till små barn men från v. 10 kommer de även finnas upp till storlek 98! Det var med sorg i hjärtat jag lämnade den avdelningen när minsta tjejen växte ur den men nu hoppas , hoppas jag att hon kan ha 98 ett tag , hon är bara två år men växer som sjutton och Newbie har varit lite små tycker jag men här kommer en försmak av vad som komma skall....

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket