fredag 4 januari 2013

Underbara Noa Noa

En av de butiker jag verkligen älskar är Noa Noa, jag kan spendera hur lång tid därinne som helst och bara insupa miljön, kläderna, ja hela känslan. Innan jag fick barn gick jag och suktade över deras barnkläder och lyckan var fullkomlig när första barnet kom som dessutom var en tjej, de gör tyvärr bara tjejkläder, lyckan var total när dessutom nr 2 också var en tjej kunde jag handla kläderna med gott samvete, nu kunde ju två barn använda dom och de ibland lite dyra priserna kändes inte lika farliga. Ett tips är att vara på plats i butikerna eller hålla ögon öppna på de websiter som säljer deras kläder för då kan man göra riktiga fynd. I år hade jag gått och spanat på klänningen och stövlarna nedan och som tur var var de med på rean och fick följa med hem.Borde dock köpt ett par till lillasyster också som mer eller mindre bott i storasysters stövlar sen dom kom hem, jag förstår henne , hade också velat ha ett par!

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket