söndag 13 januari 2013

supersale

God kväll ! Har just plågat min kropp i mitt första core pass någonsin, men gud vad bra det var, nu ska mamma magen bort! Ni har väl inte missat att underbara Pomp de lux kör 70% på det sista nu innan vårkollektionen släpps i slutet på februari. Det är nu ett år sedan jag av en slump fann dessa underbara kläder och sedan dess handlar jag nästan uteslutande utav dom. Jättefina färger och super bra kvalite till toppen priser, jag får alltid bromsa mig för att inte handla hela kollektionen varje gång! Du kan handla både på sk. homepartys eller direkt från hemsidan pompdelux.com Dessa bilder kommer från vinterns kollektion och en del är nog tyvärr slut, men mest för att ni ska få en uppfattning om hur underbara kläderna är och det som är extra bra är att det både finns till kille och tjej till riktigt bra priser!



Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket