tisdag 1 januari 2013

Fynd varning

Phu nu är jul och nyårshelgen avslutad och vi ligger lätt utschasade i soffan. Det är intensivt men roligt! Som vanligt lyckades ett av barnen bli sjuka dagen innan jul, typiskt men mest besviken blev nog jag som hade för stor förväntningar...Precis innan jul lyckades jag klicka hem några riktiga godbitar på tradera. För er som inte upptäckt denna guldgruva, gör det , eller ska jag istället skicka en varning:) det är starkt beroendeframkallande! Det är perfekt för oss som har lite längre till de större städerna och för dig som gillar märken som är svåra att få tag i. Har sålt och köpt mycket under åren och det är nästan aldrig jag blivit besviken. Dock kan det var farligt för plånboken ibland när man hittar lite väl mycket som är fint..... Denna gången blev det en ljuvlig kofta från Ester Elenora i ljusrosa och spetsar. De gör även fantastiska tunikor och sjalar till vuxna se www.estereleonara.se
 
Ha en underbar kväll
/Cecilia

Inga kommentarer:

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket