söndag 9 mars 2008

Nästan klart


Åh jag är så glad nu är mitt sovrum nästan klart och större delen av ovanvåningen är grundmålad en gång. Nu ska bara elektrikern hit och elementen sättas upp sedan ska jag börja inreda!!! Jag har de senaste två och ett halvt åren somnat till mina tankar om hur det ska se ut , risken finns att jag är så sugen att börja piffa och dona att det bara blir kaos alltihop! Sitter och väntar på att en kompis ska komma hit och hjälpa mig att måla pärlsponten som ska sitta i allrummet på ovanvåningen, tänka vad mycket lättare allt går när man får lite hjälp! Blev så glad i veckan när mitt paket ifrån Alvas hus dök upp, har länge gått och snegalt på de vackra kuddarna och korsen som nu pryder sin plats här hemma.

Kram cicci

12 kommentarer:

Anonym sa...

See Here or Here

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul att det snart närmar sig inredningsbiten!!! Å visst går det lättare md en hand till!

Fina saker du shoppat hos Alvas hus!

Ha en skön söndag! Kram!

Anonym sa...

Vilken fin kudde! Jag har köpt liknande textil med franskt tryck fast en kökshandduk, de är jättemysiga
//Lena

Nygammalt sa...

Hej vännen!
Gud så fint du har fått det. Skönt att det börjar hända grejer.

Hoppas att du mår bra annars.
Kramar från mig.

In my house sa...

Hej!
Jättemysig blogg du har,,, spanar runt lite =)
Och du verkar rolig och pigg,, härligt!
Mycket inspiration!! Tack tack
Kram josse

In my house sa...

Då va det jag igen!!! Klart att du får länka mig,,, jag kommer att göra detsamma....
Har läst och läst hela din blogg nu,,, sååå kul,och spännande med ert hus. Måste kännas bra att få rita sitt egna hus,,så det blir exakt som sin lilla dröm.. Jag hoppas,önskar och verkligen oxå vill öppna en egen liten butik,, men man ska ju våga! (men drömmen kan ju bli sann)
Ha det toppen
kram josse!

Anonym sa...

Hello!
Min Wilma är ett riktigt frö o visst har det tagit tid för oss med att få lite styrsel på henne, men de är ju inte som Golden direkt. Wilma är fem år och kommer från kennel Smörsoppens i Motala. Siw där har helt underbara hundar. Vi hade henne på lite utställningar men det gillade hon inte nu är det agility o spring/bus i skogen som gäller.
Jag var inne på nätbutiken Me and my home där jag köpte linne handduk.
Ja kul att hitta dig med likadan layout och en Welsh :))
Lena

Marie sa...

Vad härligt att du snart kan få börja inreda, måste kännas underbart efter allt slit! Fina saker du har köpt från Alvas hus!

Kram Marie

marie sa...

Oj! Har ni kommit så långt att du får börja inreda, vad kul!!!
Du, mitt golv i badrummet är sjösten och det har de överallt!
Jättefint och skönt att gå på! Lycka till!
Kram

My White Cottage sa...

Vad härligt att det börjar närma sig slutet på övervåningen!

Dina kuddfodral är hur fina som helst!

Ta hand om dig! Kramar Jenny

Unknown sa...

Hejsan vännen! det är bara lilla jag som kikar runt lite hos dig! Ha det gott! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

elin1976 sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir.
Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket