måndag 24 mars 2008

Tiden går


Ja tiden går för fort!! Har knappt hunnit känna att det var påsk och imorgon är det dax att åter höra klockan ringa väldigt mycket för tidigt....

Har varit urdålig på att kika in och kommentera hos er andra men i morgon lovar jag att jag ska ta mig en ordentlig runda!

Har hunnit med mycket nu under ledigheten. Fredagens party hos Sara var mycket trevligt, jättekul att se hur fin hennes lägenhet har blivit, vi lyckas alltid fastna för samma saker så det är inga problem att köpa present här inte!

Något trötta var vi dagen efter iväg på Joe Labero, har sett honom förut men han är absolut sevärd!

Blev så glad när jag förstod att jag kommit med på bloggresan i slutet på april, ska bli så roligt att träffa många av de som var i Skåne och flera nya bekantskaper. Bäst att börja spara redan nu , jag vet hur mycket jag ångrade att jag inte köpte på förra bloggresan....

Jag är överlycklig för jag har nu el i sovrummet vilket innebär att lampor m.m. har börjat hitta sin väg dit in, nu ska bara rörmokaren dra färdigt allt så jag inte fryser ihjäl!

Påsken till ära visar jag en bild som ialla fall går i härliga vårfärger även om snön utanför visar på någor annat. Tycker de är ursöta kan tänka mig att köpa flera stycken trots att jag inte har egna barn än....Bilden är tagen ifrån Almas hus en jättemysig inrednings butik som kors i taket finns i den lilla staden där jag jobbar.

Kram Cicci

9 kommentarer:

Lina sa...

Tillbaka till verkligheten igen.... Men men snart är det helg igen!! Såg att du skulle med på bloggträffen! Skall bli skoj att träffas igen!! Häligt att träffa folk med samma intresse för inredning!!

Marie sa...

Hej Cicci!
Låter som du haft en rolig påskhelg, men visst går tiden för fort!
Vad kul att du också ska med på bloggträffen.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

NU finns hela listan med alla bloggisar hos mig och mailet hoppas att jag att du fått!

Hoppas att din helg vrait bra! Här har vi fått en lagom dos påsk, men allra mest behövlig avkoppling och mycket sömn! Idag väntar jobb, men eftersom det är lov och jag jobbar på fritids så blir det nog en dag i pulkabacken!

Kram!

Tina sa...

Ja långhelgerna går fort...man vill inte att de ska ta slut...men tyvärr gör de ju de... :-) Såg att du också ska med på bloggträffen. Kul. Kram Tina

Lindesnäs-Annika sa...

Hejsan!!

Ska bli jättekul att träffas, ser verkligen fram emot bloggträffen!!!
Vårt byggande sniglar just nu men det är mycket på gång, den nya fasaden ligger på sågverket och ska tas hem och staplas upp för tork. Så det händer grejor men det syns inte härhemma...
Du verkar verkligen ha kommit igång med huset, kul när det närmar sig inredning!!
Ha det bra!
Stora kramar
Annika

Marie sa...

Det vore ju jättekul om vi kunde samåka. Vi kan väl höras via mail!
vitaranunkler@hotmail.com

Kramar Marie

Goa sa...

Hej på dig med, min kära Cissi!
Jag vet...vi ska träffas igen!!...så himla kuuul..:)
Och ja, jag har börjat om...men, det gör inget...nu är det jättekul igen...och inga krav, jag kör i min takt. Kommentaerar när jag orkar osv. Detta ska bara vara min avkoppling..:)

Hoppas så att du mår bara bra och kan njuta av allt ditt vackra i ditt underbara hem!
Massa varma onsdagskramar till dig!
Vi hörs..;)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello...har nog inte kikat in här förr..men kul att "träffas"..fin påskkrans ju!!!!!såg du var fr västergötland..me tooo!!!!

ha det gott!!


`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

nog trött..påskkorg skulle det stå...menar i alla fall riset med alla ägg i!!!!;)

Underbart vackert sovrum ni har...bara sååå fint....
Nix nu blir jag ju nyfiken, vid Vänern med....ge mig en ledtråd...Jag bor vid Vänerns strand, vart ser du på bloggen, ingen hemlis mer.....ser du skulle på bloggträffen...men var inte den neråt???
jaja,långt fr mig i alla fall!!!
Nattizzzz

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket