onsdag 9 januari 2008

Ett hörn hos mig




Åh jag längtar så till lite ljusare tider så att man kan börja ta lite bättre bilder! frustrerande och sedan är nog inte kameran den bästa heller. Tänkte ni skulle få se mitt skåp som jag fick av en bekant till pappa de skulle ändå slänga det. Det blev ett perfekt Tv-skåp! Är allergisk mot sladdar och fula tv apparater så det blev kanon att stoppa in Tv :n där. Som ni ser blev madonnans öde att bli målad vit och jag blev helnöjd!


I helgen ska jag gå och se Arn filmen, har inte så stora förväntningar eftersom filmen sällan överträffar boken men det är kul eftersom den till stora delar är inspelad runt knuten här!


Ha det gott därute!




kram Cicci

19 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Ja visst längtar man till våren..och framför allt ljuset..! Det är ju så mörkt o trist att man blir galen nu :)
Åh vilket fint tv-skåp!
Du undrade om madonnan på min blogg...tyvärr är den inte min...snyft, den finns i en antikaffär i Haga i Göteborg..Den är ca 1 m hög, UNDERBAR!
Kram
Mia

Karin i Villa Grå sa...

Vilket perfekt teveskåp du har! Jag tänker sällan på hur otroligt fula sladdar och tekniska prylar är förrän jag ser någon som har lyckats dölja det fula - då märks det så tydligt hur mycket bättre det ser ut utan sladdhärvor!

Vad kul att se Arn! Vi ska också på bio, på fredag blir det efterlängtade National Treasure 2!
Det ska bli alldeles extra lyxigt för sonen att få gå på bio med mig och maken, utan småsyrrorna :-)

Må så gott!

Kram, Karin

LantlivsAnette sa...

Nämen du..wow ,vilket fint tv skåp...jag är på gång med nåt liknande jag också,men jag måste nog ha tv:n ovanpå och alla sladdar o annat inuti tyvärr,det bästa är ju att gömma alltihopa som du gjort !
Kram Anette

Unknown sa...

Underbar liten myspys hörna!! kramis Malin

Marie sa...

Vilket fint tv-skåp, perfekt att kunna gömma undan allt det fula. Madonnan blev jättefin som vit, förstår att du är nöjd!

Ha en bra fredag!
Kram Marie

My White Cottage sa...

Vilket fint skåp! Perfekt för som tv-förvaring. Gillar inte heller att ha såna prylar synliga...

Önskar dig en skön helg!
Kram till dig!

Dorthe ♥ sa...

Hoppas att du får en mysig filmkväll.

Kram
Dorthe

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefin liten hörna!
Javisst längta man till ljusare tider, men jag tycker att de blivit nååågot ljusare nu, iaf dom dagar det är någorlunda klart väder.
Kram
Marie

Jennys Vita Villervalla sa...

Perfekt tv-förvaring!
Gillar när det går att kombinera snyggt OCH praktiskt:)
Kram
Jenny

Nygammalt sa...

Snyyyyggt! Ja ljuset måste komma snart annars blir man smått galen *ha ha*

Madaonnan blev jättefin i vit färg. =)
Många kramar till dig.

Nygammalt sa...

Ja förresten, hur var Arn? Tänker se den också. Vet dock inte när. Kram.

Snäckornas sjö sa...

Vilket fint skåp och vilken tur att du fick överta det innan det blev slängt! Folk har ingen smak ;-) Tur att du har det ;-)

Lindesnäs-Annika sa...

Hej du!

Vad fin hon blev madonnan. Helt klart rätt beslut att måla henne vit! Jag har tillsammans med en vän upptäckt en helt ny butik i närheten som har just sånt vi alla gillar vita madonnor och annat i lantlig design, jag kan knappt vänta tills imorrn då vi ska dit och inspektera!!!!
Hoppas allt är bra med dig och att huspysslet går bra. Det är lite tråkigt vid den här tiden på året för det är inte så mycket man kan göra pga väder och vind...
Ha det så bra!

Kram, Annika

Solsjö - Under en vind sa...

Perfekt förvaring!!! Jag gillar det där när man kan gömma undan elektronik! Vi har ett lågt skåp nu (hade ett större innan vi flyttade till huset där tv:n gick in), där stv:n står ovanpå men alla lådor, dosor, sladdar, dvdfilmer osv...göms i skåpet.
Jag har inte sett Arn ännu, men skulle gärna vilja! Joakim Nätterqvist som har huvudrollen gick på samma gymnasieskola som mig under två års tid minsann! ha det gott, kram!

Nina sa...

Vi ses på fredag - och det gör absolut inget att du inte kan följa med ... Nu vet jag inte om jag åker heller - finns inga nyheter direkt som gör att jag MÅSTE ! kram

Lilla Blanka sa...

Motivet på mina nya kuddar? Ja det hittade jag på nätet när jag sökte på "vintage bilder", tyckte det var så fint också.
Jag tror kanske att jag har kvar bilden i min dator om du vill att jag skall maila dig den?
Kram
Mia

Lindesnäs-Annika sa...

Hej,
butiken heter, Linas heminredning - i vit lantlig stil, och den ligger på Linnégatan i Halmstad. Vi var där och snokade runt idag och hon hade mycket fina saker i sin lilla butik, fast det var ganska dyrt tyckte vi. Men kul ändå med en ny butik!!

Ha de! Annika

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilket perfekt skåp , jättefint ! Försöker övertyga mannen om vitsen med ett teveskåp , men det går segt :-)
Madonnan är jättefin , men vad hade hon för färg innan ?
Ha det gott !!
Kram/Lotta

Unknown sa...

Åh ja, jag längtar också efter våren, idag snöade det som bara den här...phu...
Snyggt med Tv skåpet! Jag är också en såndär elallergiker... visst är det fullt med teknologi... ler
Ha det gott! Kram Petra

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket