tisdag 22 januari 2008

Min hall


Skönt att vi har verkat klara stormen så bra, den kom av sig litegrann men nu ska det tydligen bli en ny till helgen, typiskt jag som inte kan sova när det blåser för mycket ute....

Funderar på hur jag ska göra med hallen, när den inreddes fick jag ge vika, ville helst ha vita väggar men ibland får man ju jämka, är dock inte hundra procent nöjd och eftersom läget nu är så att jag själv kan bestämma så undrar jag är man helknäpp om man köper dyra tapeter och låter dom sitta uppe ett halvår för att sedan måla om???

13 kommentarer:

Skatan sa...

Hrm...jag försöker mig på samma övertalningsknep här! VIsst kan man det ;-)

Kram.

Lindesnäs-Annika sa...

Hej hej,
får hoppas att stromen håller sig borta! Du är inte alls knäpp om du tapetserar och sen målar, bättre att trivas detta halvåret än att gå och irritera sig på att man inte är 100% nöjd.
Ha det så bra!!

Kram

Lindesnäs-Annika sa...

Nu är det inte stromen som som ska hålla sig borta (låter som jag önskade dig en strömlös helg) det var stormen jag menade...
Du fattade säkert.. :)

Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Nej , det är inte alls dumt att måla över tapeterna , trots att det kosta . Det blir nog mer värt för dej att få det som du vill ha det :-)
Jättefint har du i hallen i alla fall !!!
Vi hade laddat med ved inne till förra helgen , men som sagt ...vi laddar väl till den här helgen med :-)
Ha det gott !
Kram/Lotta

My White Cottage sa...

Jag tycker du ska göra som DU vill ha det! Är man inte riktigt nöjd så tänker man på det hela tiden. Dessutom är ju hallen det första som du möts av när du kommer hem och då ska den ju vara precis så fin dom du vill ha den!

So go girl! :)

Kramar till dig!!!

Dorthe ♥ sa...

Jag tycker att din hall är helt underbar som den är!

Kram
Dorthe

Nina sa...

jag har samma dilemma ! och jag gillade din hall skarpt..vackert vackert !!!

Marie sa...

Är du inte nöjd tycker jag absolut att du ska måla om. Annars går man bara omkring och retar sig på det!
Hallen ser iallafall jättefin och mysig ut!

Kram Marie

This is Kia sa...

Du har en jättefin hall. Är lampan ifrån Indiska? I så fall har vi samma. =)

Kramar Kia

Goa sa...

ABSOLUT!!!
Go girl!!
Massa kramar till dig i din fina hall..från mig

Unknown sa...

Hej hopp!

Hade målat om , om jag inte gillade mina tapeter!! =) Man är inte knäpp...bara lite ombytlig hi-hi...Du kanske skulle skaffa dig en liten Fia, hon är som en hund!! Många kramar Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Visst kan man måla om om man inte är nöjd! men jag tycker att det är fint nu också! Ibalnd är det bra att det bryter av lite så att det vita framhävs! Jag har inga kritvita väggar nånstans faktiskt, ändå uppfattas det som vitt av besökare.....
Hoppas att du har en skön och solig helg! Kram!

Anna sa...

Hej hej!

Vilken ljuvligt drömhus ni bygger! Älskar verkligen tornet - så läckert!

Ang korset jag köpt från Alvas hus - jag köpte det i förra veckan!

Superfin hall som den är, men jag vet hur det är:)Helt ok att måla över dyra tapeter, bara man blir nöjd! Det är det viktigaste!

Kram

:)Anna

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket