tisdag 29 januari 2008

Bristande inspiration


Oj oj det går segt med inläggen nu och med byggandet, allt kom liksom av sig efter det som hände i julas. Men snart är hela övervåningen färdig gipsad så att vi kan sätta element och då ska jag få flytta upp min säng till sovrummet och färdigställa vardagsrummet, jippi!

I brist på att inte kunna visa några direkta nya bilder ifrån mitt eget hus visar jag lite samkprov på hur jag kan tänka mig att jag vill att vardagsrummet ska se ut så småningom.

Ha det gott nu ska jag ut i blåsten och mörkret med vovven.

8 kommentarer:

Snäckornas sjö sa...

UNDERBAR bild!!! Så där vill jag också ha det!!!

Hälsa Izla!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Väldigt fint !
Inspirationsbilder är bra !
Hoppas allt är bra !?!
Kram/Lotta

Lindesnäs-Annika sa...

Hej hej,
visst är det lite segt den här årstiden oavsett. Man får ta och drömma om hur det blir när det är klart istället.
Snart är våren här med mer energi och inspiration!!! Ha det så bra!

Kramis
Annika

Nina sa...

Bristande inspiration just så precis ! Hoppas innerligen du mår bra !!!
Kram/Nina

My White Cottage sa...

Tänker på dig och hoppas du mår bra!!?

Här skiner solen just nu från en klarblå himmel men de har ju lovat storm här senare så det här är väl bara lugnet före... Men jag passar på att njuta så länge det nu varar! :)

Kramar till dig i massor!

Unknown sa...

Ja jag älskar hennes hem för att inte tala om hennes butik! Där kan man verkigen finna inspiraion. Ja,det är precis som du skriver han är inte värd det, så jag ångrar mig lite att jag bemödade mig med att svara, tog bara av min energi som jag egentligen borde lägga på annat, men jaja.
Ha det gott!
Jätte Kram Petra

Marie sa...

Underbar bild!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kramar Marie

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

"Hopp , är det som har fjädrar, som sjunger en sång utan ord
och som aldrig slutar "
Kramar/Lotta

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket