lördag 9 februari 2008

10 brädor


10 brädor att måla är allt som återstår och sedan är väggarna klara i mitt sovrum !!! Måste nog vara knäpp för har just bestämt mig för att göra likadana väggar i allrummet där uppe...

Jag vill sända ett STORT tack till alla underbara människor där ute som har förstått min situation och skickat så fina mail ni ska veta att det hjälper mig super mycket!

Min vän som har butiken Hjärtans fröjd och bloggen Stygga lilla loppan har nu även börjat sälja sina saker genom en nätbutik, ni når den genom www.styggalillaloppan@blogspot.com. Ni som var med med på bloggresan till Skåne vet mycket väl vem denna härliga människa är och hennes butik är minst lika underbar. Här kommer ett litet smakprov ur butiken.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så vackert!
trevlig Lördag!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Dorthe ♥ sa...

Åååhhh så många vill ha-saker!
trevlig helg!

Kram
Dorthe

Nina sa...

Gulle Dig !! Så du ska ha plank i sovrummet? Liggande eller stående?
Jag ska ha liggande tror jag !!!

Kramar i mängder !!!

Snäckornas sjö sa...

Vad fint att ha plank på väggarna. Det vill jag ha här nere...sen när vi tar tag i furumonstret ;-)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vad du är duktig !!
Ser jättebra ut !
Kram/Lotta

Unknown sa...

Så härligt att höra och se att du mår bättre och har hittat inspirationen igen.

Jag har varit inne hos vår kompis och jag säger bara vilka fina saker.
Hon är så duktig som vågar.
Kramisar Jeanette

"M" sa...

Å så snyggt...sånna väggar ska vi ha i köket fast liggande panel....kram

Goa sa...

Hej Ciccin min!
Satt bara och tänkte så mycket på dig!
Hoppas du börjar hitta takten i din nya tillvaro.
Du får alla mina varmaste tankar och kramar.

Underbart fin bild...du kan du!

Marie sa...

Har tänkt jättemycket på dig, hoppas att du mår lite bättre! Vad skönt att sovrummsväggarna snart är klara, kommer att bli jättesnyggt!

Angående Lustfyllt så hade hon fått in saker från Jeanne d´arc living, men annars väntade hon på alla andra beställningar. Jag tar nog snart en tur dit igen, blir inte riktigt samma sak när man har make och barn med sig. Jag vill ju gå där lääänge och kika!!!!!

Ha det bra!
Kramar Marie

Lindesnäs-Annika sa...

Hej,
vad skönt att ett rum blitt klart. Varje bräda är en mindre innan det är klart!!!
Butiken ska jag undersöka så snart det blir lite tid över.
Ville bara säga att du har en utmärkelse att hämta på min sida.
Ha en riktigt bra dag!
Kram
Annika

Nygammalt sa...

Wow vad läckert! Dit skulle man få åka och besöka.

Du är duktig du med huset.
Ska försöka maila dig ikväll, ska BARA kommentera de jag har kvar från min sida. Vart har tiden tagit vägen???

Kram på dig.

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket