tisdag 6 maj 2008

Igår var dagen då jag blev stor




Åhh jag vill först passa på och tacka alla som gjorde min födelsedag till en toppen dag! Tusen kramar för alla gulliga sms, kort och presenter. Vi tjuvstartade på söndagen då då släkt och vänner kom över. Solen lös över Asphaga och jag var trött men glad av allt tårt och kakbakande. Igår som var själva dagen D var det lite lugnare med frukost på sängen och en god middag med vitlöksscampi och vitlöksbröd på kvällen. Nu väntar Paris resan till helgen och sedan tjejfest i slutet av maj, då kan man väl säga att jag firat mina trettio år rejält!?


Den vackra spegeln kommer att bli super fin på den stora toaletten på ovanvåningen, en present ifrån mor och far och alla de fina blommorna på trappan är oxå presenter, återigen super tack!


Kram cicci

11 kommentarer:

MOE sa...

Superstort Grattis! Tänk att vi är 30 nu...
Men vi har ju kommit en bit sen 20 också.

Hoppas du hade en riktigt fin dag!

Stora Kramar
Olivia

Gårdsromantik sa...

Grattis i efterskott!
Så roligt du haft och kommer att få!

Kram Maud

Marie sa...

Hej Cicci!

Ett stort grattis från mig! Funderade i helgen på vilken dag det var du fyllde, men kom inte ihåg. Så många fina saker du fick, spegeln var jättevacker!

Ha en riktigt härlig Parisresa!
Kramar Marie

lottens vita och gröna sa...

ohhhhh jättegrattis till din stora dag, lät ju underbart allt!och paris till helgen tres bien!!!! unrbar spegel! ha det bäst! varmastekramen lotten

Änglahem sa...

Ojojoj du har fyllt år! GRATTIS i efterskott!! låter verkligen som ett underbart firande hela maj lång!!

Spegeln ser jättefin ut!!

Ha det gott!
Kram/Ulrika

Unknown sa...

Cissi,

Tänk ändå 30 år! Det är stort!!!!!
Passa på och njut av livet, det är så kort och går inte i repris.
Snart är du som jag 20 år äldre och undrar var alla dessa åren tog vägen.

Så glad för din skull att du blivit så firad och att allting bara varit kanon.
Fin spegel du fick av föräldrarna dina. Den kommer säkert att bli hur snygg som helst då den kommer på plats.
Sköt om Dig
Kramisar Jeanette

Lindesnäs-Annika sa...

Stort Grattis!! Välkommen in i klubben! Vad mysigt med både kalas och lite lugnare firande.
Hoppas att din resa till Paris blir lika fantastisk som du önskar. Läste en artikel om fina träsgårdar i Paris, blev själv sugen att åka dit!!

Ha det så bra, STORA KRAMAR

Annika

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis i efterskott!! Så härligt firande! Hoppas att ni får en underbar Paristripp! Kram!

Unknown sa...

Hej Cissi!
Massor med grattis i efterskott!! =) Ser att du har haft en underbar födelsedag och fått en massa fint!! Frukost på sängen är ju aldrig fel..Härligt!!
Tack söta för din fina kommentar på min blogg!! Lutar kanske åt att köpa in lite av greengate i alla fall...tycker du inte om min butik längre då, snyft, ti-hi...=) Tack oxå så enormt mycket för otroligt vackra ord på ditt förra inlägg! Blir riktigt generad ha-ha...Tyckte att du var härlig och go med..Tröttnar du förresten på ditt linne från Odd molly nån gång får du gärna höra av dig ha-ha...Ha en underbar dag! Sköt om dig så hörs vi!! Mängder med kramar Malin

Unknown sa...

Super grattis i efterskott!!!
Och wow vilka underbara presenter du fick!! Jag vill också fylla år....ler.
Ha det gott! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Svenska inredningsbloggar sa...

Grattis grattis. Vilka härligt fina presenter du fått.

Ha en bra vecka!

Kram från Singapore

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket