torsdag 29 maj 2008

Tid för mys


Phu i helgen som gick var det sista födelsedagsfirandet över och nu känns det som någon har dragit ur en propp och äntligen slappnar man av. det är fantastiskt kul men också jobbigt med kalas! På grund av allt som hänt den senaste månaden har jag inte hunnit svara så noga på era kommentarer eller varit runt hos er andra men det ska bli bättring. nu känns det dock som man inte vill lägga tiden inomhus utan vara ute och och greja och mysa.

Till helgen ska vi börja tvätta huset inför sommarens målning samt att vi kanske hinner börja med tornet.... Nackdelen med att vara husägare är attdet aldrig tar slut... Men återigen tusen tack till alla mina tjejkompisar som hjälpte mig att måla ovanvåningen i helgen ni ska veta att en stor sten föll ifrån mitt hjärta!

Har dekorerat om lite i mitt fönster i hallen så att det ska kännas lite sommrigare, hoppas ni får en super helg här ska det bli 33 grader på söndag!

/ Cicci

5 kommentarer:

Änglahem sa...

Vilken fin bild!!

Vad fint ditt sovrum ser ut!! missade det inlägget...jättecharmigt!

Visst går luften ur en efter man hållt kalas och grejat o fejat inför det/dom! Men bara det var lyckat så är det värt det!

Jaa arbete är man inte utan när man är husägare, slit, slit...men roligt slit tycker jag!

Ha det gott, Kram, Ulrika

Unknown sa...

Vilka härliga och snälla vänner du har!! Var rädd om dom...=)
Borde oxå måla lite..men jag *ids* bara inte just nu...solen är härligare!! hi-hi...Att virka är inte svårt..då kan du inte tappa maskor..det är när du stickar hi-hi..Skulle va kul att se ett stekpanne handtag, a la cilla, ha-ha...Sköt om dig vännen... kramis Malin (har inte glömt linnet =)

Nygammalt sa...

Hej där!
Vad kul att det går undan för dig, perfekt med all hjälp.

Som du ser så är jag inte så bra heller på att svara ;) Men de är väl sådana tider nu. Ja, som svar på din fråga, väska skulle kunna bli häftigt av den handduken.

Otroligt fin bild du visar.

Hoppas att allt är bra med dig och att saker flyter på ;)
Kram på dig.

Nina sa...

underbart med värme !!! har njutit hela dagen kram

My White Cottage sa...

Härlig bild! Å så fint det blir i ditt sovrum!!! Visst vill man vara ute så mycket som möjligt nu och njuta av det underbara vädret.

Ta hand om dig!
Kramar Jenny

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket