torsdag 27 december 2007




Ja så var julen över för den här gången. Jag önskar att jag kunde säga att den här julen har varit underbar och härlig men det har varit den värsta julen någonsin. Jag ska inte berätta några detaljer men jag fick några väldigt tråkiga besked i min privata situation som gjorde att helgen var dyster. Jag vet inte hur detta kommer att påverka min lust till att blogga antingen blir det terapi eller så orkar jag inte, vi får se men ge inte upp om inte inläggen duggar lika tätt under ett tag. I lägen som det här är det tur att ni finns därute mina underbara vänner!!! Jag kan inte med ord beskriva vad ni betyder för mig!


Jag måste i alla fall kämpa vidare med huset och snart är hela övervåningen så pass färdig att jag kan börja spackla och måla och sedan inreda. Jag längtar så efter att kunna visa er bilder på hur det ser ut men det är inget kul att visa bilder på ett vardagsrum som används som sovrum, garderob, tvplats m.m. Ska bli skönt när allt kommer på rätt plats. I dag får ni se före och efter bilder på min väggdekoration som jag användt som målningsterapi, precis som det inte räcker att måla alla brädor till sovrummet, imorgon väntar en ny hög...


Nu ska jag titta runt hos er andra !


Kram Cicci

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vännen, ledsen att höra! Hoppas att du kan använda oss som lite amatör psykologer! Ta god hand om dig! KRAM Petra

Marie sa...

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att vi finns här för dig! Ta hand om dig Cicci!

Många stora kramar
Marie

Karin i Villa Grå sa...

Hej!

Utan att veta vad det är som har hänt, vill jag bara skicka en kram och säga att världen blir lite dystrare utan ditt bloggande. Om du behöver ta en paus så gör det, så lång tid du behöver, men oj vad välkommen tillbaka du kommer att vara sedan!

Korset köpte min man i Gävle, men vad butiken heter minns varken han eller jag (kan bero på feberyran *ler*).

Jag hoppas att det ordnar sig för dig. Ta väl hand om dig själv och ha det så bra du kan!

Kram, Karin

marie sa...

Men vad tråkigt att höra! Hoppas att du klarar upp detta och kan se nåt ljus snart! Har en liten fråga till dig men vi tar det sen när du mår bättre och du hunnit längre med ditt fina hus. Lycka till! En stor nyårskram från mig.
Marie

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket