onsdag 19 december 2007

Pyssel




Vad härligt att det äntligen har blivit lite kyligare ute så att man får lite julkänslor. Idag har det varit avslutning på jobbet och ikväll blir det lite julmys hemma hos en kollega. Lärarna behöver ju inte jobba något mer men vi som räknas som administrativ personal har inte samma ledighet, märkligt eftersom jag knappast kan vägleda några som inte är där men jag ska inte klaga ,nu hinner jag kanske städa i alla högar...


Har blivit klar med det mesta av pyntet även verandan som ej är klar än fick en släng av julpynt och lilla Izla ville vara med och önska God Jul!

6 kommentarer:

Lallis sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har och mycket fint att titta på.
Kommer absolut tillbaka flera gånger.
Mvh Lallis

Marie sa...

Visst är det underbart att det äntligen har blivit lite kallt, såå mysigt när träden och växterna är frostiga. Härliga bilder från verandan!

Kram Marie

Lina sa...

Härliga bilder från din veranda! Härligt med lite ledigt nu!!

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Du har verkligen gjort det jätte vackert! Jag tänkte bara önska dig och dina en riktigt god jul! Därför att det blir kanske lite mindre bloggande just nu inför jul för mig! HA det gott! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem
Ps hoppas tomten kommer med vackra paket till dig! Ds

Lindesnäs-Annika sa...

Mmmmmm vad fint du gjort på verandan, nu känns det verkligen att julledigheten snart är här!!! Jag fick precis en Aladdinask i julklapp av en beställare, helt underbart. Den ska jag mumsa på ikväll när jag försöker pyssla till min veranda!!
Ha en go torsdag! Kram / Annika

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vad kul att du lämnade en kommentar inne hos mej , så att jag oxå hittade till dej !!Här inne hade du ju en hel massa fint !!
Ska kika vidare , ha det gott !
Kram/Lotta

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket