torsdag 20 december 2007

Kreativa bekanta







Åh jag är arg som ett bi ! När jag kom hem såg det ut som om någon släppt en bomb kan ju undra vad resten har haft för sig under dagen.... Hungrig var jag oxå och ni som känner mig vet ju vad som brukar hända när jag inte äter på regelbundna tider... Som tur är har jag ett humör som skiftar snabbt så nu är köket rent och jag har fått mat i magen. Ikväll ska jag göra sista rycket med olika blomgrupper för imorgon ska jag ha mina underbara tjejkompisar hit på middag förhoppningsvis en skön avslutning på arbetsåret och en bra början på julledigheten!



För att få inspiration besökte jag en tjej som jag lärt känna lite grann och som driver världens finaste blomsterbutik Systrarna Knopp, de är så duktiga så här kommer lite av deras alster. Se och njut !

7 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kram
Dorthe

Marie sa...

När jag är i din stad brukar jag alltid gå in och kika i just den butiken, sååå mysig!

Ha en bra fredag!
Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Brta när ilksan går över snabbt!

Vilka fina arrangemang!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!!! Juligaste kramen!

Lindesnäs-Annika sa...

Tänk den som kunde göra sådana arrangemang......
Jättefina, hoppas att du får en under kväll och helg!
GOD JUL!!!

Lina sa...

Oh så fint! inspiration är väldigt bra!!! Ha en riktigt God Jul!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fina blomstergrupper de har gjort!
Ta det lugnt och ät ordentligt!
Kram
Marie

Skatan sa...

En fortsatt god jul önskar jag dig!

Kram.

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket