söndag 2 december 2007

Adventskram




En sen adventskram vill jag ge till alla kända och okända människor som kikar in här!


Jag är helt slut, har målat brädor hela dan idag och ännu återstår det alldelles för många....


Vill tacka er för tipset om madonnor, ska Lustfyllt nästa helg hoppas på tur då! Och korset i Lund åkte ju t.o.m. i vår bil men ibland så är shopping hjärnan lite trög när det väl gäller men jag letar vidare!

Får bli bilder ifrån en del av köket, den enda delen av huset där lite rött smugit sig in.


Ha nu en fortsatt skön kväll.!

14 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket charmigt kök ni har! Härlig sida det här. Njuter av fina bilder...

Tittar gärna in hit igen :)
Blir så glad när jag hittar nya spännande bloggar att besöka och inspireras av!

Kram Jes

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint du har i ditt kök!!! Här blir det rött både här och där under julen.....skapar mys tycker jag!
Hoppas att du har haft en mysig adventsdag! Jag har varit på me and i party, gått på julskyltning och haft glöggmys hemma hos Anna med familj. Kom hem därifrån för bara en timma sen.....Nu måste jag ladda inför en ny vecka! Må gott, kram!

Dorthe ♥ sa...

Ditt kök är sååå fint!

Kram
Dorthe

Marie sa...

Mysiga bilder från ditt kök! Jag har också funderat på att åka till Lustfyllt nästa helg för lite inspiration. Vilken dag ska du dit?

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Ps. jag vet allt om brädmålning, vet inte hur många hundratals meter pärlspont jag har målat i det här huset! Inget jättekul jobb!

Lilla Blanka sa...

Så fint det ser ut, jättemysigt och charmigt kök..!
Kram
Mia

LantlivsAnette sa...

Åhh vad fint du har det..alla detaljer och allt !
Så du ska till butiken Lustfyllt nästa helg..åhh..vad avis jag blir !! Den butiken verkar ju helt underbart vacker...
Kram Anette

Lina sa...

Vilket mysigt kök du har!! Hoppas att helgen varit bra!! Kram

Nina sa...

vilket vackert kök ....kramisar

Cin sa...

Härliga bilder från ett härligt kök! Hoppas du hade en mysig första advent. Kram.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Härlig sida, och fin vovve :) Har själv en welsh, fast en hane :)

Ha det bra!

Nygammalt sa...

Vilken harmonisk känsla du har skapat i ditt kök!
Jättefint har du.
Kram.

Goa sa...

Så underbart fint du har i ditt kök...verkligen supermysigt! Det går bra med rött till julen...lite...eller hur!!
Tänker på dig och brädorna och penslarna...med värme och hoppas det hjälper lite!!
En trevlig tisdag och massa kramar till dig också!
Goa

Maria sa...

Villket hem du har har, köket är helt underbart. Måste säga att jag känner igen mig själv när det gäller fynd, särskillt skåp och större möbler. Sambon och pappa min är nog lite trötta på mig. Pappa får alltid fixa hem mina fynd på ett eller annat sätt och sambon tycker nog att vi har så det räcker. Svårt när man hittar något man gillar. Har nog insett att de har rätt, nu har vi inte plats till mer och svårt för att slänga och byta ut saker, det har jag!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja men visst så är det :) Jag har sett massor av möbler på en inredninsaffär som jag vill ha, men det får vänta lite, men en fin hatthylla ska det bli i fin gammaldags stil :) Det är likadant här med min sambo. Men jag lyssnar inte på det örat ibland hihih....
Ha en trevlig kväll.

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket