fredag 30 november 2007

Önskelista




Nu var det snart dags för helg igen, veckorna bara flyger fram så här innan jul!


I helgen ska jag pyssla, så är det bara ! Jag har aldrig tid, fast egentligen har jag en massa brädor till sovrummet att måla.... har inte dygnet fler än 24 timmar?


Nu har jag sent om sider drabbats av madonna hysterin och när jag kikar runt på olika webbsidor är de slutsålda förutom de som kostar över 2000:- Någon som har tips på var jag kan köpa madonnor liknande den på bilden samt ett stort kors som på den andra? Detta står högt på min önskelista inför julen!


Hoppas ni alla får en skön helg!


Kram Cicci

11 kommentarer:

Nina sa...

hoppas du mår bra trots ingen madonna i sikte.
önskar dig trevlig helg kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hallå där!
Prova med Måleriboden i Katrineholm, de hade i alla fall någon kvar för någon månad sen...
Madonna alltså!
Kram
Marie

Unknown sa...

En önskan om en skön helg bland alla brädor. En madonna kommer du säkert att hitta kanske blir värre med korset. Jag får köpa ett till dig i Lund.
Ha det gott
Kramisar Jeanette

Marie sa...

Hej!
Jag har en sån liten Madonna, den köpte jag på Atmosphere i Göteborg. Har för mig att jag kanske även har sett den på Lustfyllt, men jag kan ha fel! Korset skulle jag bra gärna också kunna tänka mig att önska mig av tomten.

Ha en jättemysig adventshelg!
Kram Marie

Ps. Lovar att säga till om jag har vägarna förbi din stad. Vore jättekul att ses framöver.

Skatan sa...

Hej! Tittar bara in för att önska dig en trevlig helg. Lycka till med madonnorna : )

/Skatan

Goa sa...

Ville bara önska en mysig tjej en härlig helg..:)
Tyvärr ingen madonna i sikte...men korset finns ju, i Lund som Jeanette sa..;)
Kramisar på dig och ha en gosig glöggkväll!!

Lina sa...

IngaMadonner i sikte.... men kolla in slottstalletsmöbler (länk finns hos mig) De har iblandoch korset, ja det fannsju i Lund.... Kram Kram

Lilla Blanka sa...

Ja jag är också på jakt efter en stor fin madonna, men de är ju så dyra som du säger...
Jag var inne på att försöka gjuta en själv i gips eller ännu bättre betong :)
Kram
Mia

Cin sa...

Ha trevlig, pysslig helg. Jag har oxå bestämt mig för att pyssla i helgen, trots hela huset fullt med kalasgäster imorrn. Men det ska jag nog hinna med.

Unknown sa...

Hej Cissi!
Vet att lustfyllt i Habo hade madonnor. Jag försökte köpa in från Danmark, men de var tom slut hos grossisten!! =( Ha en himla trevlig första advent!! Kramar Malin

marie sa...

Guud så mysigt du har! Dig måste jag länka! Atmosphere i Gbg har både den madonnan och superfina kors!! 031-145500mobil 0705-150033
Nu ska jag kika vidare på dina gamla inlägg!! Kram

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket