lördag 3 november 2007

En förhandstitt på köket


Egentligen hade jag bestämt mig för att inte visa några bilder ifrån rummen förrän de är i stort sett klara men nu är det så många som har varit nyfikna så jag visar den delen utav köket som ser ut något sådär som jag har tänkt att det ska se ut i slutändan. För att vara en inredningsentusiast så är det väldigt frustrerande att ha en massa saker ståendes överallt i väntan på att få hitta sin rätta plats i något av rummen när de nu blir klara någon gång....

1 kommentar:

Lilla Blanka sa...

Hej! Första gången jag hittar till din sida, och vad mycket det fanns att titta på Gillar köksbilden, o alla kuddar i soffan :)
Ha det bra, och välkommen till mig om du har lust :)
Mia "Lilla Blanka"

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket