fredag 9 november 2007

Lite värme i rusket


Hu här viner det runt knutarna och regnet piskar ner, inte ens hunden vill gå ut. Idag håller jag på och plastar inneväggarna på ovanvåningen. Det är inte klokt vad många moment det är med en vägg innan man kan börja att måla och tapetsera. Men isolering är helt klart värst och det stadiet är faktiskt förbi till största delen. Visar en bild ifrån en underbar by som heter Rousillion som ligger i Frankrike som jag ofta besökte när jag bodde där för några år sedan. Ha en skön helg, imorgon far jag till Ullared och slåss med kundvagnar och får mina hälsenor påkörda!

3 kommentarer:

Nina sa...

tjoho så du ska till Ullared och slåss med tantera - ser framemot bildbevis på fynden om några ? kram

Marie sa...

Ha det så bra i Ullared, hoppas du gör många fynd!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

S. Sundin sa...

Hej!
Äntligen har jag skaffat mig en användare så jag kan kommentera dina inlägg! Har flöjt bloggen dagligen, men det har inte blivit av att jag skaffat nåt konto förens nu.

Va fint ni fått! åå, du har verkligen smak för det där du! Ska bli såååå himla kul att se på riktigt!

Va kul med Ullared! Är shoppingsugen! Hoppas det blir lite sånt när jag kommer ner nästa helg!

Stor kram Sandra

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket