måndag 26 november 2007

Kransmani


Hu vad jag fryser! Det blåser storm och nordan och gatan utanför är täckt av is, jag undrar i mitt stilla sinne varför man valt att bosätta sig i detta land...

Blev dock mycket gladare när jag kom hem och det i brevlådan låg ett paket ifrån Lisa som har bloggen Vita pelargoner och zink, jag var med i hennes utmaning och fick nu min gåva: ett jättevackert tyghjärta. Tack så mycket, det värmde!

Idag delar jag med mig av de alster vi lyckades knåpa i hop i helgen, det syns tydligt att ingen av oss är särskilt röda i vårt julpyntande.

Nu ska jag mysa ihop under en filt och dricka lite glögg!

Ha en härlig kväll därute.

4 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Ojojoj vad mycket fint ni har tillverkat!!! Härligt att se så mycket fint!
Kram, Mia

Goa sa...

Herre minn...så effektiva ni har varit!! Jag är impad!!
Jättefina saker...så du är allt så värd att mysa under en filt.
Kram i kubik till dig vännen och ha en toppen tisdag!!

Nina sa...

men jösses det var inte en krans ni hann med . härligt ..ha en skön tisdag/Nina

MOONLOVER´S sa...

men så mycket fint ni har gjort! vad ni är duktiga! Ha det så bra!

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket