onsdag 21 november 2007

Stämmningen


Sitter nu tidigit på morgonen på jobbet, det är mörkt ut och jag har tänt några ljus, faktiskt är det riktigt mysigt och äntligen har känslan av lite sug efter att pyssla inför julen insmugit sig. Till helgen kommer min studiekompis från Falun ner och vi ska ha en riktig tjejhelg. På lördag blir det ännu en dag med kransbindning, blomsterplantering hemma hos min goa vän Sara och imorgon ska jag shoppa julklappar ser mycket fram emot den här helgen! Så idag får det bli en bild som symboliserar min nyväkta längtan efter jul. Är det någon som har något bra tips på vart man hittar gamla svartvita bilder?

Ha nu en skön avslutning på veckan!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Hej min vän,

Vilket sött kort. Man kan ju inte låta bli att älska gamla bilder. Har det med åldern att göra, tro?
Låter härligt med en tjejhelg. Ha det riktigt mysigt. Nu kan du ju visa hur man gör.
Kramisar Jeanette

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad kul med kransbindning...hoppas att du visar oss resultaten ;). Önskar att jag kunnat vara med hos "Minna" ;)...det lät underbart!
Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den där bilden är såå sööt...
Ha det så trevligt med tjejhelg!
Det brukar vara ett säkert kort!
Kram
Marie

www.nestorforlag.se sa...

Vilken mysig blogg jag hittade här!
Hoppas att ni får kul med kransbindningen, ha en bra kväll.

Marie sa...

Vad mysigt med en tjejhelg och kransbindning låter ju superkul!

Ha det bra!
Kram Marie

My White Cottage sa...

Vilken fin gammal bild! Låter som du kommer få en riktig toppenhelg! Ännu mera kransbindning... du visar väl upp dina alster sen?!?

Ha det jättebra! Kramar Jenny

Anonym sa...

Åh, så fint kort! Vet du vart man kan köpa det?

Tack för en trevlig dag i söndags! Kramkram Terese

Nina sa...

Hejsan snygging ville bara önska trevlig helg. Hoppas ni tjejor får en underbar helg med massa mys och annat ! kramar

Unknown sa...

Hej Cissi!
Tack för dina fina komplimanger! Det gick jätte bra i dag på julmarknaden! Sååå kul...=) Hoppas att du har haft det mysigt med din vännina och shoppat loss riktigt ordentligt hi-hi...Kul att du gillade mina ljuspåsar, för det var väl dem du menade? Kramar Malin

Lilla Blanka sa...

Jättefin bild! Gillar oxå de där gamla bilderna :)
Du hittar jättemycket fina vintage-bilder på http://www.allposters.com
Kram, Mia

Skatan sa...

HEj! Det låter skönt...!

Önskar dig en lugn och skön söndag : )

www.nestorforlag.se sa...

Vilket underbart kort...

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket