fredag 16 november 2007

Sakta men säkert




Hej alla goa människor där ute. Åter är en arbetsvecka till ända och snart ska fredagsmaten tillagas men jag tar mig allt en bloggtur först. Tillhör skaran som fryser konstant under den kalla delen av året. Har tänt upp mitt you light up my day ljus med jordgubbsdoft som jag fick av min vän Jeanette för ett tag sedan så nu tänker jag ännu mer på dig vännen!


Till helgen blir det av att åka till skåne och träffa andra bloggare , ska bli så spännande, hoppas kunna ta många kort och visa efteråt.Idag får det bli en bild på hur vårt kommande sovrum såg ut för någon dag sedan, nu har gipsskivor kommit upp och överst en bild hur jag tänker mig att det ska se ut på väggarna ut när det är klart. Bävar inför alla brädor som ska kvistlackas, grundmålas och färdigmålas innan det är klart. Men jag tycker det är så fint med vitt trä på väggarna. Ha en skön helg!


Kram cicci

13 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Hoppas att ni får en mysig bloggträff.
Kram
Dorthe...jag försöker att skicka ett nytt mail. Får du inget får du maila mig igen.

Marie sa...

Men vad kul att åka på bloggträff. Hoppas ni får det riktigt mysigt!

Ha det bra!
Kram Marie

Unknown sa...

Hej Cissi!
Va kul att du hittade min blogg då...välkommen in igen! Vilken hus skiss du visar!! Jag älskar torn ...det är så vackert! Ha så mysigt på träffen och hälsa från mig hi-hi...kramar Malin

Unknown sa...

Hej Igen hi-hi...Tittade på hela din blogg nu...sååå fin! Det var ju ditt rum ovan...underbart! Självklart får du länka, kul...är det ok att jag länkar dig?? Skulle varit med i morgon hos Minna, men var tvungen att avboka.. =( Om det är dit du ska så hälsa mina vänner Anna (Lönnergårdsanna) och sara (uppe på vinden/ under en vind)!! Ha det gott! Kramar Malin

Lina sa...

Skall bli skoj attträffas imorgon! Visst är det fint med träpanel på väggarna!

Goa sa...

Nu sitter jag här...hemma för länge sedan..:) Och njuter av ett glas rött...:)
Tack för idag...det var sååå trevligt och super roligt att träffa dig!!
Hoppas er resa har gått bra!!
Vi hörs!!
Kram och ha en måbra-måndag!!
Goa

Goa sa...

Nu sitter jag här...hemma för länge sedan..:) Och njuter av ett glas rött...:)
Tack för idag...det var sååå trevligt och super roligt att träffa dig!!
Hoppas er resa har gått bra!!
Vi hörs!!
Kram och ha en måbra-måndag!!
Goa

Lina sa...

Ville bara tacka för en trevlig dag igår! Det måste vi göra om!!

Lilla Blanka sa...

Vad kul med blogg-träff..!Jag kan tänka mig att det kommer pratas inredning och fotas en del :)
Jaa, det kommer bli såå fint i sovrummet, det är jag säker på.Inspirationsbilden ser underbar ut!
Kram, Mia

Nina sa...

trött är mellan namnet idag - men skoj hade jag.... jag fick höja musiken till 180 decibel för att inte somna den sista biten....kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättesnyggt har det blivit!!!
Ni hade säkert jättetrevligt på er bloggträff!
kram
marie

Unknown sa...

Hej vännen,

Jätte glad för att ni kom lyckligt hem. Det var verkligen en underbar dag igår. Sådana behöver man då och då. Så roligt att träffa er alla. Ha en skön vecka.
Kramisar Jeanette

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken tur att ni kom hem väl! Visst var det en mysig dag igår!! Roligt att få ansikten till alla gamla och nya bloggbekantskaper! Vi ses! Kram!

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket