söndag 25 november 2007

Härlig helg




Åh nu har jag landat hemma i Asphaga igen efter en intensiv fredag och lördag. Vi kunde inte fått bättre inspiration till vårt pysslande för på fredagen började det snöa och när vi vaknade på lördagen sken solen och det var vitt på marken. På fredagen shoppade jag loss innnan jag möte Sandra vid tåget efter en härlig middag med Jennie och Anna. Dagens största fynd blev ett flugskåp som jag kommer visa vid ett annat tillfälle. Såg även ett jättestort och vackert kors men det kostade nästan 1000:- så det fick tyvärr stå kvar i affären. Julklapp kanske??


Lördagen började med skogspromenad för insamling av ris och mossa och sen var det lite shopping i närmsta staden. På vägen till Sara stannade vi till vid en julmarkand för att få lite inspiration men den visade sig tyvärr vara en besvikelse. Lite mat, tre sorters vinglögg och lite mera vin senare hade vi faktiskt lyckats skapa riktigt många alster, visar detta imorgon kanske. Trötta men glada åkte så idag alla hem till sitt. Vill bara sända en jättekram till mina mysiga vänner som gör att jag orkar med allt jobbigt just nu. Tack för att ni finns!!


Idag får det bli lite stämningsbilder ifrån vår skogspromenad.

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilkra vackra vintervyer! Ha en go söndagskväll! Kram!

Marie sa...

Låter som du haft en jättemysig helg!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Vad mysigt med en skogspromenad...
Du min adress är
Anette Hjerpe
Brännbacksvägen 13
952 51 Kalix
Vad spännande !!
Kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken härlig helg du har haft!!!
Kram
Marie

My White Cottage sa...

Vilka underbara bilder! Förstår att ni fick inspiration efter den promenaden!

Ha en bra vecka! Kramar Jenny

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket