måndag 19 november 2007

Hemma igen




Då var jag hemma igen efter en lång dag i Skåne igår. Helt galet att gå upp kl 5 åka genom halva Sverige , shoppa loss, försöka vara lite kreativ och sen köra hem igen, men det var det värt! Så roligt att träffa flera av de andra människorna bakom deras bloggar, sen har det visserligen inneburit att jag varit som en zombie hela dagen på jobbet men det får man ta.


Visar här ett mosshjärta som var en utav kreationerna jag lyckades skapa, stolen den ligger på är jag så lycklig över, den stog i ett fallfärdigt öde hus och bara väntade på mig, ibland ska man ha tur.

Den andra bilden är tagen i en av de butiker vi besökte Lovisa i Lund och stjärnan i fattigmanssilver som hänger i kransen var en av de saker som fick följa med hem.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Verkade som om ni hade det jätte mysigt! Önskar att jag var där..Vill du veta en hemlis? Jag är faktiskt utbildad florist, men jag hade velat träffas ändå för att se er allihopa och få lite pyssel gjort!=) kram på dig och ha en underbar dag! /Malin

Maria sa...

Vilket vackert hus ni bygger..det ska bli roligt att följa.
Ha en skön kväll!
Maria

Nina sa...

jag älskar din krans....undrar om jag ska försöka mig på en hemmavid...kramar i mängder

My White Cottage sa...

Ville bara kika in och tacka så mycket för i söndag. Det var verkligen superkul att träffas och så mysigt vi hade det!!!

Ha en bra tisdag! Kramar från Jenny

PS. Har skickat en inbjudan till dig ifall du vill kika in hos mig!

Lina sa...

Visst hade vi det trevligt! Ditt hjärta blev väldigt fint! Skall försöka ge mig på ett sådant!!

Maria sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig./Maria

Dorthe ♥ sa...

Vilket vackert hjärta!
Kram
Dorthe

N sa...

Precis en sån stol har jag oxå...vad kul!

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket