tisdag 13 november 2007

Utmanad


Jag blev den tredje att lämna en kommentar hos vitapelargoner och zink och därmed blev jag med i följande utmaning startad av under en vind den går ut på följande:

♥"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.
Kravet för att få vara med är att skicka detta vidare till er! De tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hem/handgjort av mig med posten .Ni måste ha en egen blogg och ni måste skicka utmaningen vidare och vara en av de tre första att kommentera ett inlägg hos utivarhage.


Jösses undra vad jag ska knepa ihop...Visar idag några urgulliga strumpor jag fyndade som hänger i vår hall i väntan på att få värma några fötter.

6 kommentarer:

Nina sa...

jaha vad spännande det ska bli....undrar vad jag får ? så nu är jag tvungen att göra samma likadant hos mig ? hm måste man ?
tänkte ta mig med mackor på söndag ? är det något du inte äter? eller vill du göra iordning själv? jag kan ta med mig varm choklad till dig om det passar frun? hoppas det inte snöar!!!!

kramar /Nina

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

hm...nu blev jag nr två hos dig!hur gör man då? ville bara be dig skicka din adress på min mail så jag kan skicka en liten julgåva. Kram lisa.oberg.jessfan@hotmail.com

Solsjö - Under en vind sa...

Så roligt att hitta hit, kände inte till din blogg innan men hittade hit via Blomsterverkstads mail om söndag! Ska bli kul att träffa lite bloggare!
Du är välkommen till min sida, som kräver inloggning...Maila mig din adress så skickar jag dig självklart en inbjudan! Kram!
underenvind@telia.com

LantlivsAnette sa...

Wow vad roligt att du hittade mig så att jag hittade dig !!
Vilket hus alltså..vad roligt att få följs detta...ett torn står högt på min önske lista..roligt att få se erat !!
Kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vad roligt att du tittade in hos mej! Men nu hann jag ju inte fram, i vanlig ordning, innan det är försent. Typiskt!
Men så kul att hitta hit... det här vill jag följa
Kram
Marie

Dorthe ♥ sa...

Åååhhh tusen tack för tipset! Undrar om du fick mitt mail?
Kram
Dorthe

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket