torsdag 8 november 2007

Bord


Åh är helt slut idag, grävmaskinen har varit här och gjort våran blivande trädgård till en leråker, borta är nu alla högar och man börjar få en aning om hur tomten kommer se ut. Sen att det fattas gräs, träd och en massa rosor, lavendel och pioner det är en annan femma...

Blir så lycklig , har länge letat efter ett smalt avlångt bord med hylla under efter att ha sett det i en inredningstidning. Gissa om jag blev förvånad när jag hittade ett på Ikea! Visserligen i fel färg men med lite färg och slipning ska jag allt få ordning på det! Det ska stå i vår andra ingång som just nu används som byggmaterialssluss, vilket innebär att den kommer göras i ordning någon gång till våren , hösten. Min kära sambo kunde absolut inte förstå varför jag ska köpa det nu men jag lärde mig läxan den gången då vi inte köpte tv-skåpet vi ville ha för det finns ju alltid kvar och sen när vi väl skulle köpa det så var det ju slut. Det finns alltid något hörne att ställa fina saker i eller hur!

4 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Åhh, vilket fint hus ni har.. Du visar så mycket fina bilder.. Exakt ett sånd bord du visar idag e jag oxå på jakt efter.. Med hylla under för fina täcken och korgar.. Tack för tipset.. Lite vitt på den så.. =)
Kommer tillbaka..
Kram!!

Unknown sa...

Himmel så spännande att bygga nytt så! Självklart får du länka mig, jag blir bara glad! Nej, nu måste jag ta mig en oredentlig kik om i din blogg det verkar finnas så mycket tjusigt här att ditta på.
Vad roligt att du lämna en kommentar så att jag hitta till din blogg!
Ha en underbar dag!
Petra Metrobloggen- Romantiska Hem

Nina sa...

sånt bord är ju precis vad jag behöver....måste till IKEA !
kramar !

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack för besöket på min sida!
Vilket UNDERBART hus ni bygger!
Helt fantastiskt!
Mysig blogg har du också!
Ha en fortsatt bra helg!
Kram
Jenny

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket