söndag 11 november 2007

Shopping


Hej på er, nu har jag repat mig efter gårdagens tur till Ullared. Phu det var en pärs, aldrig mer tänker jag åka dit en lördag ! En timmas kö in och några sönderfrusna tår senare var det dags för shopping, fick inte tag i så mycket som stog på listan men väl vid kassan blir det dyrt ändå, det är konstigt... Visar gårdagens inredningsfynd, en stentavla och två lycktor. Fick tag i lite mysiga kläder också men de visar jag vid något annat tillfälle. Må så gott så länge.

5 kommentarer:

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad kul att du fyndade...trots folkmängden :).
Vad glad jag blev att du hittade mig :). Jag har länkat till dig...blir bara glad att du ens frågar :). Klart att du får länka!
Ska bli spännande att följa ert bygge. Såå fint med torn :).
Kram

Marie sa...

Jag har aldrig varit i Ullared en lördag, har bara hört talas om hur mycket folk det kan vara då. Kul att du fyndade lite fina saker!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Lyck-Annas sa...

Tittade på ljusglasen själv. Man vet aldrig hur en Ullaredsresa kan innebära. Tur är väl det...
Vi syns på söndag!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Du är nr 3 på min utmaning....om du följer anvisningen i inlägget kommer något fint på posten. Kram

Lina sa...

Ullared en lördag har jag provat, men vänt hem igen..... Vilket underbart hus ni har! VI sess på söndag!

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket