lördag 8 december 2007

Lustfylld tur







Snörvel och host. Vet ej om huvudvärken till största delen består av gårdagens julfest eller den begynnande förkylningen. Har i alla fall ont i kroppen och fryser men man får tänka positivt att det är bättre att bli sjuk nu än vid jul! Trots detta åkte vi iväg på den efterlängtade turen till Lustfyllt och en sväng till Jönköping A6 hann vi med oxå. Tyvärr var madonnorna slut på Lustfyllt men tack för alla tips ändå! Idag blev det endast lite smått och gott som fick följa med hem men bara att vistas i denna underbara miljö är en ynnest! Jag kan gå runt där hur länge som helst och bara få massa inspiration, och Lena och hennes mamma är så underbara! Sneglade även i senaste nummret av Drömhem och Trädgård som min kompis är prenumerant på och för er som älskar shabby chic stilen kan jag varmt rekommendera ett av reportagen ifrån en tjej i Norge som har en inredningsbutik som visade sitt hem. Helt otroligt vackert jag satt bara och dreglade! Idag får det bli lite bilder ifrån Lustfyllt men tyvärr så kan dessa inte göra butiken rättvisa men håll till godo!



Glad andra advent på er i förskott för imorgon ska jag måla brädor om jag inte blir sämre!

6 kommentarer:

Marie sa...

Vad synd att vi missade varandra idag! Jag gick där annars bra länge och tittade på allt det vackra! En ljusstake i fattigmanssilver fick följa med mig hem, en julklapp åt mig själv, hihi. Hoppas du kryar på dig snart!

Ha en mysig 2:a advent!
Kram Marie

Nina sa...

Jag var också där igår och mös i största allmänhet i lugn och ro...

Hoppas du får en härlig dag/2:a advent kram

Solsjö - Under en vind sa...

Det ser så mysigt ut där!!!

Visst var sista drömhem så mysig, jag bara njöt då den kom i postlådan! Tjejen som var med brukar finnas med i annons i Vakre hjem med sin butik Villa Rosa.

Krya på dig och sköt om dig! Kram!

LantlivsAnette sa...

Åhh så du har varit till den butiken..dit skulle jag också vilja komma mig..men det är såå långt.
Jag får njuta av dina bilder istället !
Kram Anette

Lindesnäs-Annika sa...

Mmmm, dit hade man velat åka men det får bli när man har tid, det är ju en bra bit bort. Hoppas att du mår bättre idag! Kram

Lina sa...

Mmm jag vill också komma dit!! Får nog försöka ta en tur till våren!!

Så söt

Så söt
Jag älskar gamla svartvita bilder. Går att använda till så mycket